Veelgestelde vragen en antwoorden | Danse Dental Care

Veelgesteldevragen



Waarom kopen bij DDC?
  • vertrouwd, incl.Webwinkelkeurmerk
  • MDR-ready; lees hier verder
  • deskundig klein team; grote aandacht met korte lijnen
  • laagdrempelig, persoonlijk en flexibel 
  • eerlijk en transparant 
  • alleen hoog kwalitatieve instrumenten 
  • medische disposables die aan alle gestelde eisen voldoen 
  • sterke service en 10 jaar garantie op instrumenten (n.v.t. op aan slijtage onderhevige instrumenten)
  • slijpservice door fabrikant, dus weer in originele staat. Met overbrugging van onze leeninstrumenten
Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief btw ?
  • onze prijzen staan exclusief btw vermeld
Waarom zie ik af en toe verschillende prijzen bij een artikel?
  • wanneer u bij een artikel keuzemogelijkheden heeft (door de keuzebalk te openen)  zoals lengte, vorm of uitvoering, ziet u achter uw keuze-artikel soms een prijs staan; dit is de meerprijs die bovenop de prijs komt van het "hoofdartikel". De uiteindelijke totaalprijs ziet u in het groot op de website verschijnen.
Hoe plaats ik het gewenste artikel in de winkelwagen ?
  • doorloop de productcategoriën om uw gewenste artikel te selecteren
  • selecteer het gewenste aantal door op het pijltje te klikken en aantal te bevestigen
  • vaak heeft u meerdere selectiemogelijkheden bij een artikel; u geeft dan bij het keuzevakje óók uw keuze aan 
  • wanneer er achter het artikel in het keuzevakje een prijs tussen haakjes staat, betekent dat deze prijs opgeteld of afgetrokken wordt van de "basisprijs"
  • u ziet de definitieve prijs in uw scherm veranderen wanneer u op uw gewenste artikel klikt
  • in uw winkelwagen blijft u altijd groot het "basisartikel" zien en in het klein daaronder uw gekozen artikel
  • doorloop nu de stappen in de winkelwagen, u kunt de toekomstige stappen vooruit zien 
  • houdt u rekening met bijkomende verzend- /verwerkingskosten ( tot € 250,- excl.btw) afhankelijk van verzendlocatie
  • mocht u problemen ervaren tijdens uw bestelling en of hulp wensen; wij helpen u graag en snel !!   
Wat is jullie levertijd? 
  • onze nitril handschoenen en disposables ontvangt u binnen 1-2 werkdagen, mits voorradig.
  • onze instrumenten en overige dentale producten ook, mits voorraadig. Zo niet dan is de levertijd max.1,5 - 2 weken. Wij informeren u hierover altijd.
  • op onze website tonen wij niet de huidige voorraad van de artikelen; belt u gerust als u dit wilt weten
Waarom verzendkosten? 
  • deze kosten (€4,95) hebben wij ook en berekenen wij zonder extra (handelings-)kosten door. Wanneer men spreekt van "kosteloos verzenden" betaalt men vaak een onzichtbare standaard toeslag op ieder artikel.
  • vanaf € 250,- excl btw vervallen voor u de verzendkosten, met dit bedrag kunnen wij de kosten opvangen.
Kan ik mijn bestelling ook gratis afhalen?
  • ja hoor, dat is mogelijk en zeker wanneer u met spoed uw bestelling nodig heeft. Graag altijd even van tevoren bellen alstublieft, dan zetten wij uw order klaar.
Wat als ik twijfel over een product? 
  • van de medische nitrilhandschoenen kunt u gratis en geheel vrijblijvend een monster pakket aanvragen. 
  • instrumenten kunt u binnen 14 dagen retourneren of eerst testen; vraag naar de voorwaarden.                                      
Kan ik jullie producten en instrumenten in de praktijk zien? 
  • Ja wij brengen u zelfs héél gráág een bezoek aan uw praktijk mét het instrumentarium en overige dentale producten. U kunt deze dan "live" zien en testen en wij kunnen u op uw situatie afgestemd en persoonlijk advies geven.
Wat zijn jullie mogelijkheden en voorwaarden voorhet testen van een instrument ?
  • U kunt het instrument van uw keuze aanvragen per email of met het testformulier 
  •  Het instrument mag volledig gebruikt worden dáár waar het voor bestemd is
  •  Binnen 3 weken, na bovenstaande datum, nemen wij contact met u op, over uw bevindingen en of u het instrument wilt behouden of retourneren; wacht u aub. ons telefoontje af !
  • Bij ontbreken van originele verpakking en overige toebehoren én onjuist gebruik, kunnen wij het instrument helaas niet retour nemen • Test instrument, vóór retournering, professioneel reinigen en steriliseren 
  • Gelieve na testfase vragenlijst  zo volledig mogelijk in te vullen 
  • Instrument blijft eigendom van DDC, totdat factuur voldaan is  
  • Door ondertekening van het testformulier geeft u aan met bovenstaande akkoord te gaan
Ik heb een klacht, hoe handelen jullie ? 
  • Allereerst geven wij aan dat dit gelukkig zelden tot nooit voorkomt, maar wanneer tóch, dan vinden we dit heel erg vervelend en doen we er écht alles aan deze, samen met u, z.s.m.op te lossen. Mocht dat niet lukken, wat nog nooit eerder is voorgekomen, kunt u deze hier deponeren
Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik die stellen? 
DOWNLOAD NU ONZE APP EN DDC IS ALTIJD BIJ JE!

Google Playstore

Wij gebruiken cookies om anoniem de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid

SLUITEN