Klachtenbeleid
KLACHTEN
We betreuren het dat u een klacht heeft; het is ons streven deze samen met u naar tevredenheid voor u op te lossen.
We vragen u vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dansedentalcare.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, wat ons nog nooit eerder is overkomen, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
We betreuren het dat u een klacht heeft; het is ons streven deze samen met u naar tevredenheid voor u op te lossen.
We vragen u vriendelijk om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dansedentalcare.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, wat ons nog nooit eerder is overkomen, dan is het mogelijk uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."