logo dansedentalcare

Schulke Dentavon | Desinfectie afdrukken/ prothesemat. | Bus 900 gr.

InStock
Aantal
Desinfectie product t.b.v. tandtechnische afdrukken en prothesemateriaal.    Prijs excl. btw € 41,-

Poedervormig concentraat voor de desinfectie en reiniging van tandheelkundige afdrukmaterialen in de tandartspraktijk, evenals voor tandtechnische werkstukken en prothesemateriaal. Geschikt voor afdrukken van siliconen, polyether en alginaat. Frisse geur. Makkelijke dosering door bijgevoegde maatlepel. Aldehydevrij Werkzaam tegen bacteriën (inclusief Tb), schimmel (C. albicans), beperkte virucide *(inclusief HBV, HIV, HCV bij een korte inwerktijd 2% = 10 Minuten). Op basis van actieve zuurstof. Geteste materiaaltolerantie en afmetingsprecisie. Zeer goede reinigingsprestatie, verwijdert automatisch bloed- en speekselresten. *volgens RKI-aanbeveling Bundesgesundheitsblatt 01/2004.

Andere klanten kochten ook

Schrijf een reactie

Persoonlijke Beschermings Middelen
Momenteel zijn beschermingsproducten als Nitril handschoenen, mondkapjes,
beschermingsmaskers, desinfectans, brillen, enz. alleen telefonisch te bestellen.
Belt u rechtstreeks met +31(0)649-893998 (tot 21:00 uur,  in weekend tot 13:00 uur)

Daarnaast is het is op dit moment extra druk in onze webshop als gevolg van het corona virus.
Wij doen ons best uw bestelling zo snel en goed mogelijk te verwerken.
Houd wel rekening met een mogelijk langere levertijd.

SLUITEN