logo dansedentalcare

Podior Alcohol 80 procent in 5-liter kan met doseerpomp

InStock
Aantal

Prijs excl. btw € 27,50 met handige doseerpomp / € 23,50 excl.btw zónder doseerpomp   OP=OP

Alcohol Podior 80% 5 liter-kan MÉT doseerpomp !!  Wettelijk geregistreerd bij het CTGB met toelatingsnr. 14331 N
Desinfectievloeistof op basis van gedenatureerde ethylalcohol, 80% is een gebruiksklare vloeistof op basis van gedenatureerde ethylacohol. De vloeistof is geschikt voor desinfectie desinfectie van kleine oppervlakken, (intacte) huid en instrumenten (geldend bij 80% variant).

De reinigingsproducten Alcohol Podior en Podilon van Reymerink zijn door Ctgb toegelaten handdesinfectiemiddelen die geen virusclaim hebben, maar toch door professionele gebruikers gebruikt mogen worden tegen het coronavirus, door deze middelen te gebruiken op schone handen en daarbij de handen minimaal 60 seconden vochtig in te wrijven.

Desinfectie van de huid

Het middel is alleen bestemd voor desinfectie van de blijvend intacte huid, d.w.z. huid die na desinfectie niet geopend of doorboord zal worden.

Desinfectie van harde oppervlakken

Dit middel alleen toepassen op kleine oppervlakken (maximaal 0,5 m2).
Te behandelen oppervlakken eerst reinigen. Een daarbij gebruikt reinigingsmiddel afspoelen met schoon water. Overtollig water verwijderen.
Breng het middel met een doekje of prop watten aan op het te behandelen oppervlak en laat +/- 5 minuten inwerken.
Bij het desinfecteren zoveel vloeistof gebruiken dat het oppervlak gedurende de gehele inwerktijd tijd nat blijft.
Hierna met bijvoorbeeld een celstofdoek het oppervlak droogwrijven.  inwerktijd: +/- 5 minuten.

Desinfectie van instrumenten door middel van dompelen

De materialen eerst reinigen. Een daarbij gebruikt reinigingsmiddel afspoelen met schoon water. Overtollig water verwijderen.
Dompel de materialen vervolgens gedurende  +/- 5 minuten in z’n geheel in Alcohol podior 80%.
Neem hierna met schone handschoenen de materialen uit het desinfectiemiddel en laat ze op een schone plaats drogen.

Goedkeuring door het Ctgb.
Toelatingsnummer 14331 N (IPA denaturatie).

Andere klanten kochten ook

ALS EERSTE OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE NIEUWS?

Schrijf nu in voor onze mailvoordeelbrief
en profiteer direct van 5% korting.

SLUITEN